't Tweede Trefpunt

Vintage, eigentijdse mode en feestkleding in Almere Haven

We stoppen er mee op 1 september! Alles gaat weg voor 50%. Grote inventarisverkoop!

Een zaterdagochtend bericht

Ik ben bezig aan een langer nieuwsbericht, maar wil jullie even niet het belangrijkste onthouden: vanaf vandaag hebben we 30% korting op kleding met rode kaartjes en maar liefst 50% op de kleding met groene kaartjes. We krijgen zoveel mooie spulletjes binnen en willen toch graag wat gezelligheid in ons straatje. Dus dan maar weer een prachtige kortingsactie op de mooiste doordraag- en winterkleding. Laat niet te lang je kans voorbij gaan!

Reacties

Plaats een reactie

  1. Herma op 08-11-2014 om 12:34 uur:

    Wat een leuk nieuws. Zodra ik wat beter ben, kom ik zeker langs. Een goede verkoopdag.

  2. Marinke op 08-11-2014 om 13:52 uur:

    Zojuist weer een prachtige wintertrui met korting bij je weggehaald en hij is geweldig! Dank en succes!

  3. Jacqueline op 08-11-2014 om 14:16 uur:

    Ik kom van de week zeker lang tot dan x

  4. Molly op 08-11-2014 om 15:16 uur:

    Goede Middag Wilma,
    ik probeer van de week bij je binnen te lopen,
    maar ik weet nooit of je er bent.
    Groetjes en een fijn Weekend.

  5. helen op 08-11-2014 om 16:12 uur:

    wat is dat tog altijd goed bezig goede survice en hoop kan woord leuk en is leuk !!!!

  6. Gerrit op 08-11-2014 om 18:23 uur:

    Heb verleden winter een prachtige wintertrui gekocht voor een zeer redelijke prijs, kom volgende week wederom kijken en hoop dat dit artikel voor herhaling vatbaar is

  7. Joke op 08-11-2014 om 19:04 uur:

    Vandaag een erg leuke winterjas gescoord bij jullie voor de somma van 17,50 euro en voor wie snel is; er hing zelfs een Mart Visser in nieuwstaat!

  8. Greet van pareren op 08-11-2014 om 20:28 uur:

    Dank voor je mooie bericht ik kan pas over 2wkn langs komen ivb met onze optredens.

  9. Wilma op 09-11-2014 om 08:07 uur:

    Wat een leuke reacties. Hartelijk bedankt! En Molly, jou mail ik even persoonlijk hoor. Ik heb veel werk moeten verzetten achter de schermen. Ben uiteindelijk ook maar een vrijwilligster en af en toe moet ik het werk in m'n administratiekantoor afmaken vóór er boetes komen. Maar korting krijgen jullie van iedereen, hoor!

  10. regien op 09-11-2014 om 11:13 uur:

    Dat is goed nieuws kom van de week kijken
    of ik wat leuks zie.

  11. Evaline op 11-11-2014 om 16:02 uur:

    Wat een leuke en mooie winkel! ook leuke kleding en accessoires! kom zeker gauw weer langs en dan neem ik mijn moeder en vriendin (nen) mee!

  12. corinna op 11-11-2014 om 17:43 uur:

    Beste Wilma en andere vrijwilgers.
    ik ben een tijdje niet geweest ivm opnamens. maar ik hoop deze week weer even langs te komen en een praatje te maken. het is altijd wel gezellie bij het trefpunt. en natuurlijk weer even de kortingen nalopen ik vind altijd wel wat. liefs Corinna

Recent nieuws