't Tweede Trefpunt

Vintage, eigentijdse mode en feestkleding in Almere Haven

We stoppen er mee op 1 september! Alles gaat weg voor 50%. Grote inventarisverkoop!

Grote uitverkoop - alles mag weg!

Na 5 jaar aan de Marktgracht komt er toch een eind aan de soepele manier waarop wij het pand mochten huren. Het is voor 80% zeker dat er op nummer 37 een andere huurder komt.

Wat wij verder gaan doen, is nog heel onzeker. We mogen in ieder geval tijdelijk in een leegstaand pand onze spullen opslaan.

Terwijl wij met plannen bezig zijn om die tijdelijke verhuizing te realiseren, gaan we nu alvast alles in dit pand uitverkopen voor 50% van de waarde die vermeld is. We hopen dat jullie daar in ieder geval al in grote getale op af komen. De uitverkoop is net gestart en zal maar korte tijd duren.

Dus, lieve mensen, willen jullie 't Tweede Trefpunt behouden, vertel het dan alvast aan zoveel mogelijk mensen door dat er een uitverkoop is op alles wat je in de winkel ziet aan kleding, schoenen, tassen, ceintuurs en accessoires. Wij hebben dan in ieder geval minder spullen te verhuizen en misschien wat geld om de eerste kosten te betalen.

We houden jullie op de hoogte van wat er verder gaat gebeuren. Als het lukt, proberen we nog iets te realiseren in "het dorp" omdat we graag mee willen blijven werken aan een gezellige sfeer in Almere Haven - iets wat hoog in ons vaandel staat, zoals insiders wel weten!

Reacties

Plaats een reactie

  1. monique op 17-01-2017 om 16:17 uur:

    Hoi Wilma, niet leuk om je kindje te dreigen kwijt te raken! Maar misschien ook weer wel om met een frisse wind een nieuwe koers te gaan varen? Wens je heel veel sterkte!

  2. Marieke van den Haak op 17-01-2017 om 16:24 uur:

    Wat ontzettend naar. Heb het net op straat what'sapp gezet. Ook van Rodams. En de gemeente getwittert. Ben benieuwd. Ondertussen schieten jullie er niet veel mee op. Sterkte de komende tijd.

  3. Regien op 17-01-2017 om 17:29 uur:

    Hoi Wilma geen leuk nieuws hoop wel dat de winkel in Haven blijft. kom zeker gauw naar je toe Groetjes Regien

  4. Saskia op 17-01-2017 om 18:02 uur:

    He lieve Wil, wat gatsiedarrie nou 😢. Ik vind dit echt niet leuk! Ik kom heel snel even langs. Dike zoen van mij

  5. Kim op 17-01-2017 om 19:14 uur:

    Wat naar zeg, kan ik ergens mee helpen Wilma? Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken, t trefpunt weg... wat een groot gemis voor haven 😔

  6. Marijke op 17-01-2017 om 21:15 uur:

    wat een nare start in 2017
    Almere Haven kan je niet missen hoor.
    Sterkte.
    en liefs, Marijke

  7. Esther Reitsma-Spoor op 17-01-2017 om 22:44 uur:

    Zo jammer te horen , als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag. Hopelijk vinden jullie een andere ruimte , staat zoveel leeg , groetjes Esther

  8. brenda van putten op 17-01-2017 om 22:49 uur:

    Wat een nare mededeling, vind het na zoveel liefde en inzet van jullie allemaal, dat er zeker een alternatief te vinden moet zijn om Door te gaan, dat verdienen jullie, wens jullie heel veel sterkte en succes ermee, jullie horen daar maken voor weinig geld hoop mensen blij, mij zeker gr brenda ......

  9. Mayana op 17-01-2017 om 23:40 uur:

    Jeetje wilma ik schrik er van
    En wat een gemis zal het zijn 🙁
    Hoop dat jullie snel zekerheid krijgen over een nieuwe locatie en hoop dat het weer in haven is.
    Vind het wel erg jammer dat de gemeente niets kan doen tegen al die verhuurders .
    En zeker die onzekerheid is helemaal niets helaas kan ik daar over mee praten
    Ik wens jou en al je medewerkers heel veel goeds in de toekomst en hoop jullie anel weer te begroeten op een nieuwe locatie
    Groetjes mayana staas

  10. op 18-01-2017 om 10:09 uur:

    Jammer te horen Wilma! Wel fijn dat je zo lang over die ruimte kon beschikken. En zo zal er ook nu weer wat nieuws op je (jullie) pad komen. Tot snel! Groet, Wim

  11. VVAED op 18-01-2017 om 10:21 uur:

    Sterkte en wijsheid voor de mogelijke nieuwe"kansen

  12. Wilma op 18-01-2017 om 13:07 uur:

    Beste Wilma,

    Ik schrik ervan, zoveel winkels leeg in de haven en dan gaan jullie ook nog eens weg! De prijzen van de huren moeten eens gaan zakken, zodat er tenminste winkels open kunnen blijven. Succes, groetjes van de andere Wilma

  13. marleen van voorden op 18-01-2017 om 14:21 uur:

    Ach wat jammer Wilma, ik hoop dat je met goede moed een ander onderkomen in Haven kan bemachtigen zodat je door kan gaan met je "hobby"
    Zie je straks

  14. Marieke Poortman op 18-01-2017 om 18:39 uur:

    Hoi Wilma, wat vind ik dit erg om te horen. Ik hoop echt dat je een andere lokatie kan vinden in Almere-Haven. Sterkte ermee.

  15. Monique op 18-01-2017 om 18:45 uur:

    Lieve Wilma, jammer, het was een welkome warme en spirituele winkel waar ik graag kwam.... en natuurlijk nog steeds kom! Alles gebeurt met een reden wellicht pakt alles nog wel beter uit! Liefs Monique Breuker
    MAC and YOU omdat we het samen doen...

  16. hannie schuuring op 24-01-2017 om 01:11 uur:

    Goh Wilma wat een mededeling.
    Vreemd als jullie niet meer op jullie "oude"" plekje zouden zitten. Kom vlug eens langs.
    En verder veel geluk en succes bij jullie verdere belevenissen

Recent nieuws